Wednesday

CERITA MACAM MANA SY "TERJOIN" TONEEXCEL

Sebenarnya Toneexcel ni telah pun diperkenalkan oleh kawan-kawan sy sejak daripada tahun 2012 lagi tapi disebabkan oleh kerana kesetiaan sy kepada syarikat telco yang sy pakai, almaklumlah sejak tahun 2000 sy memakai number yang sama, jadi ego tu tinggilah tak nak bertukar kepada syarikat telekomunikasi lain...ahaksss, padahal sy masih boleh mengekalkan no yang sama, cuma tukar simkad aje....
So... bulan berganti bulan, tahun berganti tahun sehinggalah masuk tahun 2016, atas masalah ekonomi termasuklah ekonomi semasa, faktor gst, harga barangan yang meningkat, company pulak dah tak bagi bonus, maka masa tu sy mula terfikir nak cari pendapatan sampingan untuk menampung kos sara hidup yang semakin meningkat termasuk jugaklah sy terpaksa mengurangkan perbelanjaan mana yang tak patut.
Pada beberapa bulan lepas, rasanya dalam bulan March kot, sy pergilah kesatu tempat makan kat bersebelahan dengan Giant Shah Alam..ingat nak santai2 sambil makan2 kat sana. Tersinggahlah sy kat tempat gerai jual satay steamboat tu.. so lepas steam2 satay tu..pergi kat meja..order air..makan!! Sambil makan tu kita dihiburkanlah dengan tayangan DVD, tapi bukan cerita movie..dipasangnya tuan kedai ni pasal Toneexcel...hahaha. Ada ke? Tapi nak buat macam mana... dah tak ada benda lain nak tgk, sy pun tengok jelah apa yang diorang cerita pasal Toneexcel... dari situlah sy mula terbuka sikit hati ni nak memulakan dan menjana pendapatan dengan Toneexcel bersesuaianlah dengan niat sy masa tu untuk mencari cara menjana pendapatan sampingan... So cerita mukadimmah sudah selesai. Sekarang mari sy ceritakan kepada anda apa itu Toneexcel dan bagaimana hasilnya.
P/S : Kiranya anda berminat boleh terus saja KLIK DISINI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.