Wednesday

TESTIMONI-TESTIMONI DARIPADA MEREKA YANG BERJAYA 2

Testimoni-testimoni kali ini adalah mereka-mereka yang baru join dalam setahun kebawah tapi sudah berjaya. Semua ni sy ambil daripada facebook Toneexcel dimana mereka menceritakan tentang sejarah dan susahpayah serta bagaimana Toneexcel mengubah kehidupan mereka 360 darjah.. Bak kata orang daripada bawah terus ke atas, daripada susah terus senang... Antara mereka yang memberikan testimoni yang sy ambil secara rawak tanpa mengira berapa pendapatan yang mereka dapat sekarang adalah :

1) AISYLZWANA RAFIE
Antara kata-katanya adalah " Genap setahun mencecah 4 angka komisen akhirnya"
Alhamdulillah.. Syukur kepada Allah, buat kerja sambilan sahaja, bukannya sepenuh masa.
Biar lambat asal konsisten, biar sikit prospek asalkan berkualiti.
Biar orang kata MLM atau tak suka janji aku dah buktikan ianya bukan MLM.
Biar orang tak nak tukar, janji komisen naik.
Kita bukan tukar telefon, cuma tukar simkad sahaja...

2) MOHD SHAFIQ
Antara kata-kata Mohd Shafiq adalah " Dulu saya nampak iklan tone excel, saya ingat tipu. Tapi bila nampak anak sepupu join, saya pun rasa nak cuba"
Alhamdulillah, sekarang saya dah merasa macam mana dengan guna handphone, duit masuk. Internet pun dah tak perlu langgan sebab bila top up RM30 kita boleh dapat 1GB PERCUMA.
Sekarang memang rasa jimat dan untung. Modal tak sampai RM100, dalam masa 4 bulan sy sudah dapat menjana pendapatan hampir RM800

3) ANUAR BIN MOHAMAD
Kawan-kawan memanggil beliau Abm. Sebelum tu beliau merupakan pengguna  tegar selama lebih 30 tahun dan sepanjang itu cuma 3 perkara saja yang beliau dapat daripada menggunakan handphone iaitu bercakap, bersms dan berinternet. Setelah itu beliau tergerak untuk mengubah kehidupan dengan menjadi pengguna bijak 1 keluarga lebih daripada setahun dan hasilnya, mendapat balik kos yang telah beliau habiskan selama 30 tahun menjadi pengguna tegar!! Sekarang sudah dapat menikmati "pencen"bulanan 4 angka dan akan mencecah 5 angka pada tahun depan. 
Bukan itu saja, hasil daripada toneexcel itu juga beliau dapat membeli GT4 unuk isteri, volvo S60 dan lain-lain. 
Katanya " Terimakasih Allah. Terimakasih Toneexcel. Dulu kini dan selamanya. Anda mampu mengubah menjadi pengguna bijak"

Banyak lagi testimoni2 yang boleh anda baca. Klik saja kat SINI
Kesimpulannya adalah kejayaan itu tetap ada. Perniagaan Toneexcel ini membuktikan walau siapa diri kita, walau apa pun kerja kita, walau apa pun pangkat kita, walau dimana kita berada, kita tetap boleh berjaya dengan adanya usaha bersungguh2 dan tawakal.

P/S : Jika anda berminat menjadi ahli, sila KLIK DISINI


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.